29 Ağustos 2014 Cuma

Mim- Hangisini Tercih Edersin?


Merhabalar,
Sevgili Kitap Eylemi'nde görüp çok beğendiğim için  rica ile kendimi de etiketlettiğim bir mim ile karşınızdayım :)
Bu mimde her soruda size sunulan iki şıktan birini tercih ediyorsunuz. 
Ama tercihi dikkatli yapın çünkü şartımız var.
Seçtiğiniz şıkkı sanki hayatınız boyunca öyle olacakmış gibi değerlendireceksiniz.

Soruları benim ayrı bir hoşuma gitti tabi.
Bu kadar sohbet yeter cevaplara geçelim.

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Her ne kadar tekli kitapları da çok sevsem de ilk tercihim hep seriler oluyor. Hatta o kadar çok seri okumuşum ki bu güne kadar ben bile şaşırıyorum. Hala devam seriler ile birlikte sayı 20 rahat olsa gerek. O yüzden daimi seriler ile yaşamımı sürdürebilirim.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak? 
Genel bir tercihim yok bu konuda. Kimi zaman kitabın yazarını, bitirdikten sonra kadın mı erkek mi başka kitabı var mı diye araştıracak kadar arka planda tutabiliyorum okurken. Ama seçmek gerekirse kadın yazarlardan yanayım.

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
Buna cevabım kesinlikle kitapçıya gidip almak. Kitaplarımı alırken hala elime alıp Harry Potter'daki asa seçen insanlar gibi sihrini hissetmeyi seviyorum. Okur kitabı seçerken kitap da okurunu seçiyor bana göre :)

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Her ikisini de sevsem de ilk tercihim film olanlar diyebilirim. Sezon sezon dizi takip etmek şimdiler de zor geliyor. 
Not: Bunu söyleyen kişi senelerce Harry Potter'ın her filmi için sabırla bekleyen bir okur :)

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Haftada 5 kitap okumak tabi ki. Günde 5 sayfa kesmiyor beni, her ne kadar haftada 5 kitaba çıkamasam da. 

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak? 
Profesyonel bir yazar olmak. Küçüklüğümden beri hayalim. Tek engel aklımdaki hikayelerimi toparlayıp yazıya dökecek ilhamın olmaması.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Her gün yeni bir kitap bana göre daha iyi. En sevdiğim kitabı en fazla 5-6 kez okuduğumu düşünürsem artık yeni kitaplar daha çok ilgimi çekiyor.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Kitap satıcısı. Ortamı daha canlı hale getirebileceğim için tercihim bu yönde.

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
Favori türüm her zaman ilk tercihim olmuştur. Farklı türleri daha az tercih ediyorum. Yani fantastik kitapları verin bana yeterli.

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
E-kitapları da deneyimlemiş biri olarak fiziksel gerçekliğin yerini tutmuyorlar. Kitabı elime alıp dokusunu, kokusunu hissetmek benim için nirvanaya yaklaşmak gibi bir şey :)

Ve her mimin olmazsa olmazı mimlediğim kişiler :

Evet kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. vay iyi cevaplar , teşekkürler, kırmayıp yaptığın için :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim :) asıl ben teşekkür ederim beni de mimlediğin için.

    YanıtlaSil
  3. Cevapladım canım mimini :) Çok teşekkürler,genelde cevplarımız aynıydı.aynı şeylerden hoşlandığımızı görmek güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladığın için asıl ben teşekkür ederim canım :) ortak zevklerimizin olması çok güzel gerçekten.

      Sil
  4. haftada 5 kitapbeyni sulandırır :D
    kitap satıcı olmak tabiii ama neyse burada cevaplamayım ben de yapacağım değil mi:) en kısa zamanda yazmaya çalışayım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyni sulandıracağı kesin ama 5 sayfa da yetmez ki :) musait zamanında cevaplarını bekliyorum. Teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...